دکوراسیون هر خانه نشان می‌دهد کسانی که در آن زندگی می‌کنند چطور به دنیا نگاه می‌کنند و چه چیزهایی برایشان مهم است. ما همیشه از مگنت‌‌ها به عنوان راه ساده‌ای برای سر و شکل دادن به قسمت‌های بی‌روح خانه‌هایمان استفاده کرده‌ایم، اما داشتن چیزی خاطره‌انگیز و نشانه‌ای که مختص خود ما باشد، آن هم روی چوب واقعی، نه MDFهایی که گاهی به اسم چوب فروخته می‌شوند، لذت متفاوتی دارد.

نه فقط برای یخچال شما!

بعضی وقت‌ها از محصولات ما به صورت خلاقانه‌تری هم استفاده می‌شود. وقتی برای اولین بار کارت‌های چوبی آهنربایی را طراحی می‌کردیم تصورمان این بود که جای آن‌ها فقط روی یخچال و فریز باشد ولی خیلی زود به ما ثابت شد که آنها در واقع همه‌کاره هستند! اخیراً ما از مگنت‌های چوبی اختصاصی برای درست کردن نقشه‌ای از شعبه‌های یک کافه استفاده کردیم تا هر زمان که نیاز باشد بتواند تغییر کند. مثلاً وقتی شعبه جدیدی را افتتاح کنند، مگنت آن قسمت را به تعداد مورد نیاز سفارش می‌دهند و برای همه شعبه‌های خود می‌فرستند تا به راحتی نقشه دیواری همه آن‌ها را به‌روز رسانی کنند. اگه شما هم ایده‌ای دارید با ما تماس بگیرید، شاید بتوانیم چیزی که مدنظرتان است را با هم خلق کنیم!

علاوه بر این دیدیم که طراحان خلاق چطور از مگنت‌های چوبی ما استفاده کردند تا محصولات تبلیغاتی درست کنند. حتی بعضی از هنرمندها با استفاده از طرح‌های خودشان محصولاتی درست کردند و در فروشگاه شخصی خودشان به فروش رساندند.

همانطور که می‌دانید همه کار ما در چوبیت این است که توسط چاپ با کیفیت روی چوب طبیعی، برای کاربران خود چیزهایی هنرمندانه و اختصاصی شده خلق کنیم. بنابراین اگر ایده‌ای وجود دارد که می‌توانید به آن فکر کنید، به احتمال زیاد ما می‌توانیم آنرا برایتان بسازیم. امیدواریم همانطور که تابحال بوده، کارت‌‌های چوبی آهنربایی ما حیطه جدیدی از خلاقیت را برای زندگی شما فراهم کند. اگر ایده جالبی دارید با همکاران ما در بخش  ارتباط با مشتریان تماس بگیرید.