بعضی از محصولات چوبیت فقط برای به نمایش گذاشتن یک تصویر نیستند، بلکه قابلیت خوب دیگری را هم برای شما فراهم می‌کنند. جعبه‌های هدیه قابل شخصی سازی ما یک وسیله عالی برای سروسامان دادن و نگه‌داشتن خورده‌ریزها و چیزهای کوچکی هستند که برایمان اهمیت ویژه‌ای دارند. شاید همه چنین چیزهایی نداشته باشند اما من یک جعبه پر از وسایل کوچکی دارم که مرا به یاد چیزهای به‌خصوصی می‌اندازند؛ جعبه‌ای که من دارم مهم‌تر از هرچیز، شامل سکه‌هایم، چای‌های کیسه‌ای خاصم، چند یادداشت و یک صدف خاطره‌انگیز است. اینطور چیزها ارزش مادی زیادی ندارند اما در عوض، ارزش احساسی خیلی زیادی را در خودشان نگه می‌دارند. برای همین تصمیم گرفتم به‌جای جعبه مقوایی که قبلاً استفاده می‌کردم، جعبه چوبی اختصاصی خودم را بسازم. تحویل گرفتن جعبه‌ای که خودم و به صورت آنلاین طراحی کرده بودم مثل این بود که یکی از رویاهایم به واقعیت تبدیل شده باشد و ناگهان اون جعبه انگار به بخشی از وجود من تبدیل شد.
در جعبه‌های مربعی چوبیت، چهار یا پنج زیرلیوانی چوبی یا مگنت چوبی به راحتی جا می‌شود. بنابراین می‌توانید همزمان با سفارش یک جعبه اختصاصی، یک یادگاری کوچک دیگر هم طراحی کنید و یک هدیه کامل و خارق‌العاده بسازید.
می‌توانید همه جعبه‌های اختصاصی ما را در صفحه جعبه‌های هدیه وب‌سایتمان ببینید. آنجا جعبه‌هایی با سایزهای مختلف می‌بینید که همه جور نیاز شما را برای هدیه دادن، نگه‌داشتن وسایل و حتی استفاده تجاری برآورده می‌کند.